Verzenden & retourneren

 

Levering: Midibags, bigbags en splitplaten

 

  • Levering GRIND en SPLIT in big bag`s vindt plaats met een stenentrailer. Deze vrachtwagens hebben een lengte van ± 18m, let u hierop! De los plek moet dus voldoende bereikbaar zijn. Twijfelt u over de bereikbaarheid, neem contact met ons op. Wij kunnen dan een inschatting maken en kunnen op aanvraag ook met een kooiaap (mobiele heftruck) of kleinere wagen leveren tegen meerprijs van 30,00 euro.
  • We leveren binnen 1-3 werkdagen bij bestelling voor 16.00 uur, op route van de transporteur, of op een door u gewenste werkdag / binnen 2 werkdagen meerprijs 15,00 euro.
  • Zodra u ingepland staat voor levering de volgende werkdag ontvangt u de avond voor levering  een berichtje  dat uw order geleverd wordt de volgende dag en op welk dagdeel. Let op, dit dagdeel is een indicatie, het kan zijn dat uw order wat eerder of later wordt geleverd afhankelijk van de verkeerssituatie

 

Levering: losgestort grind en split

Levering van losgestort grind en split (op uw depot of direct bij de klant) vindt plaats binnen 1-3 werkdagen, u kunt indien gewenst met onze planning een gewenste werkdag overeenkomen. U ontvangt later nog afleverdetails met de geplande leverdag en transporteur. Transport vindt plaats met een kiptrailer of walking floor. Let op, het geladen tonnage kan enigszins afwijken van de bestelde hoeveelheid.

Order aanpassen of annuleren? Wijzigen of annuleren kan nog zolang uw order nog niet geladen of onderweg is. Wijzigen kan uitsluitend telefonisch, zodat wij u direct van dienst kunnen zijn. U ontvangt van ons wel altijd een e-mail ter bevestiging van de wijziging.  

 

De artikelen die je bij Living Luxury hebt gekocht, kun je  ruilen, b.v. als er bij levering een defect of beschadiging tegen een vervangend nieuw  product . Dit moet je doen binnen 14 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling. 

Hoe gaat het in zijn werk? 

  • De artikelen die je wilt ruilen of retourneren moet je van tevoren per e-mail aanmelden. Stuur een mail naar Info@livingluxury.nl en vermeld daarin jouw ordernummer en het artikel wat je wilt ruilen , met foto van beschadiging of indien mogelijk van het defect .Wanneer je de artikelen niet van tevoren op deze manier aanmeldt, kunnen we deze niet in behandeling nemen. 
  • Wacht met het terugsturen van de artikelen tot je een e-mail van ons terug hebt gehad. 
  • De artikelen stuur je op jouw kosten en risico naar Living Luxury Burgemeester ten Heuvelhofweg 84 2391 MA Hazerswoude dorp. Een onvoldoende gefrankeerde retourzending nemen we niet aan. 
  • Wanneer je een artikel wilt ruilen, nemen we eenmalig de verzendkosten om het nieuwe artikel toe te sturen voor onze rekening. Dus niet bij ruiling op ruiling. 
  • Wanneer we een fout of gebrekkig artikel hebben verzonden, wordt het artikel kosteloos omgeruild voor het bestelde artikel. Het niet bestelde artikel moet je ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. 
  • Wanneer je het artikel retourneert, storten we het aankoopbedrag minus de verzendkosten binnen 7 werkdagen terug op de rekening waar de bestelling mee betaald is. 


Let bij ruilen en retour op het volgende: 

  • Artikelen die speciaal voor jou zijn gemaakt, nemen we niet retour. 
  • De artikelen moeten onbeschadigd en met alle aangehechte of aangebrachte kaartjes terug gestuurd worden. 
  • Living Luxury neemt artikelen of producten die zijn gebruikt niet retour.

Aansprakelijkheid 

De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. We kunnen echter niet uitsluiten dat bepaalde informatie niet juist en/of onvolledig is.Living Luxury is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op haar website. Daarnaast zijn we niet verantwoordelijk voor kleurafwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit.Living Luxury is niet aansprakelijk voor enige schade die zou zijn voortgekomen uit het gebruik van de door haar geleverde artikelen en voor eventuele gevolgen van een vertraagde levering van een bestelling. 

Wanneer je de bestelling ontvangt, moet je goed bekijken of het artikel in orde is. Als dit niet zo is, moet je dit binnen een dag na ontvangst melden per e-mail info@livingluxury.nl   . Als blijkt dat het artikel echt niet in orde is, vervangen we het artikel .. In dit geval zijn alle verzendkosten voor onze rekening. 

Garantie en service 

Uiteraard streeft Living Luxury naar tevreden klanten. Wanneer je een klacht hebt, worden we hier graag per e-mail info@livingluxury.nl  , van op de hoogte gebracht. Je krijgt dan binnen een werkdag een antwoord. Een klacht nemen we altijd in behandeling en we proberen tot een oplossing te komen .Er geldt geen garantie op  natuurproducten . Niet alle artikelen of producten van Living Luxury zijn  geschikt om continu buiten te laten staan. De term weatherproof is dan ook niet toepasbaar. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »